HTML

ALIEN INSIDE

Vannak emberek, akikről mindig is sejtettük, hogy... De a bizonyosság egész más.
Alien blog. Ha neked nem elég a sejtés.
Világunk tele van alienekkel. Akinek ez nem tetszik, az valószínűleg szintén alien. Fontos továbbá tudni, hogy önmagában semmire sem garancia, ha valaki azt érzi magáról, hogy ő nem alien. És még egy. Ezt a blogot én indítottam. Úgyhogy ha valaki szerintem úgy néz ki, úgy beszél, olyan a kéztartása, vagy csak egyszerűen én azt állítom róla, akkor ő egy alien.

Beférkőztek az alienek a Jobbikba is

2013.02.01. 19:40 humans vs. aliens

alien-toth-peter-jobbik_1359743760.jpg_600x518

A szegedieknek nyilván már korábban is feltűnt, hogy a megyei Jobbik-elnök fülcimpája - és fejformája is - nagyon furcsa. Tóth Péter egy korábbi test-modellt kapott, és még nem tudta lecserélni ennél humánabb hüvelyre. Nem különösen ronda, de nem nyújt szép látványt, és minden kétséget kizáróan a Földön kívülről származik. Saját másságáról azzal próbálja elterelni a figyelmet, hogy lépten-nyomon a nemzetiségiekre mutogat. Na de Tóth úr!

4 komment

Címkék: jobbik alien marslakó tóth péter

A bejegyzés trackback címe:

https://who-is-the-alien.blog.hu/api/trackback/id/tr485057351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rapcsák Gáspár 2013.02.04. 17:35:15

kíváncsi lennék az oldal készítőjére is egy saját képjellemzés keretében :) valószínűleg azért nem vállalta fel sehol az oldalon a nevét vagy személyazonosságát mert annyira csúnya :D
név és kép nélkül persze bárki könnyen tépi az arcát azért én felvállalom ;) Engem már meg lehet érte találni

Rapcsák Gáspár 2013.02.05. 21:51:41

Igen, a xenomorfok közé sorolnám magam, és a lv 426 a szülőhelyem
és ön kedves humans vs. aliens ?

humans vs. aliens · http://who-is-the-alien.blog.hu 2013.02.07. 09:51:07

@Rapcsák Gáspár: Rapcsák úr, én ember vagyok. Remélem, ez nem zavarja Önt. Nem ismerem, honnan származik, magam nem voltam ott, de úgy hiszem, barátságtalan vidék lehet. Üdv: egy ember.
süti beállítások módosítása